• Biblical Families is not a dating website. It is a forum to discuss issues relating to marriage and the Bible, and to offer guidance and support, not to find a wife. Click here for more information.

Any women here who speak Spanish?

MissionofSubmission

New Member
Female
Hola a todos.

Mi nombre es Danna y soy la esposa de Rafael.

Estoy en el foro para interactuar sólo con mujeres.

Espero que pueda ser de ayuda para crecer en el camino de sumisión a Yah y a mi esposo.

Soy de Sudamérica, así que me gustaría saber si hay mujeres en el foro que hablen español.

Cuando comente, lo marcaré como Danna. Esto lo distinguirá de la casa de mi Señor.

Gracias por leer. Que tengas un buen día.

Translated version:

Hello everyone. My name is Danna and I am Rafael's wife. I'm on the forum to interact only with women. I hope it can be of help to grow on the path of submission to Yah and my husband. I'm from South America, so I'd like to know if there are any women on the forum who speak Spanish. When I comment, I'll mark it as Danna. This will distinguish it from the house of my Lord. Thanks for reading. Have a nice day.

Versión traducida:

Hola a todos. Me llamo Danna y soy la esposa de Rafael. Estoy en el foro para interactuar solo con mujeres. Espero que les ayude a crecer en el camino de la sumisión a Yah y a mi esposo. Soy de Sudamérica, así que me gustaría saber si hay mujeres en el foro que hablen español. Cuando comente, lo marcaré como Danna. Esto lo distinguirá de la casa de mi Señor. Gracias por leer. Que tengan un buen día.
Gracias Megan. Publiqué en español por confusión. 😅

Back